FittLisa!

Att gå in på Triangeln osminkad utan jacka, morgontrött kändes konstigt.
Men rätt okej ändå. Jag trivs bra här nere i dessa kvarteren.
Jag är trots allt uppvuxen här borta typ.
Möllan 4 life ;)
Apoteket var mitt första besök, har inte kunnat sova i natt.
Lisa har varit irriterad. Jävla skit va arg jag blir.
Sen blev det Hemköp för mjölk-handling och tidningen HÄLSA.
Sen upp igen på Spångatan 11 och drack en kopp té och åt ett par mackor.
Nu ska jag dra till Södervärn och handla en resväska av "Muhammed Alibaba".
"MUKKET BILLIGT, MUKKET FIN KVALLITETT PÅ DEN VESSKA"
För nån dag sedan så berättade en vän att han hade en sexdröm om mig och en annan.
I natt hade jag samma dröm typ. Helt sjukt hahahaha....

BodyPump ikväll. 17.00
sen ska katten lämnas för gott.
Sen är det dags för mig att ta mig hem till Lina, för middag och film :)
MYS =)

Denna låten får ni själv gissa vart den kommer ifrån.
Om ni kollar kommentarerna i från YouTube så kanske ni förstår varför jag lagt upp den?
ENJOY!!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahha, jag drömde också om dig inatt. Vi kysstes massor, men inget mer...vi var homo, med en tredje tjej, men jag var fortfarande tillsammans med ola...Sen var där homohatare och de skulle slå oss...! Så polisen kom och allt konstigt hände! Hehe....sjuka drömmar...Vad gör du med mig McFlee?

PUSS

2008-12-19 @ 18:58:01
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: Bitte

Haha...McFlee...:0) Det namnet passar dig!! Kram

2008-12-19 @ 22:43:03
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0