Bussar och snö

Igår glömde jag berätta om händelsen med busschauffören på väg hem i från Mobilia!
Helt absurt, så arg jag blev... 
Karamellen som ändå brukar vara lugn i märkliga situationer blev sjukt lack.
Hade det varit jag, hade jag velat skjuta honom i benet....

             LÄS OM VAD SOM HÄNDE HÄR:
---------->IDIOTBUSSSHAUFFÖREN!! <----------

För övrigt har jag varit och solat med My nu.
Och handlat 15 kg kattsand som jag bar hem.
My och jag såg ut som snögubbar, så mycket snö det var ute.
Det har väl inte lagt sig så mycket, mest slask....
Men vi var helt täckta av ett vitt lager. Rooooligt =)

TVINGADES VARA MED PÅ "DAGENS BILD" IDAG.
Osminkad o allt. :P



Kommentarer
Postat av: Sonnda

Jo men de e sant, oavsett var man e i vilken stad o i vilken buss så verkar busschaufförerna behöva en dos av uppåtpills.. jisses.. pusssssssssss kärlek

2008-12-04 @ 11:42:40
URL: http://nextchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0