J a g

PERSONLIGT

vad heter du: Lee
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Sophie (heter i andranamn ist)
vart bor du: Malmö
hur lång är du: 1,68 kanske?
ögonfärg: blå
hårfärg: Blond

KLÄDER

vad använder du just nu för jacka: varmt med jacka på sommaren, men kör väl mest med nått fräsigt från HM?HAHA
vad använder du just nu för skor: Svarta DC
favoritfärg på kläder: Svart annars nått färgglatt som gult tex.
kläder för i månaden: hmm.. 1000 ca kanske, beror ju på.
vad har du för tröjstorlek: L

SENASTE PERSON SOM

du sov i samma säng som: Anna
du pratade med: Jill & Fia
du gick på bio med: Annica??
du gick på stan med: Lasse
du kysste: Jossan?
du kramade: Jill & Fia
du pussade: Ja det får ju bli Jossan där också?
som såg dig gråta: förmodligen Lasse
skällde på dig: Anna, vem annars.
skickade ett e-mail till dig: Nån random desperat snubbe hahaha.

HAR DU NÅGONSIN

sagt jag älskar dig och menat det: Ja!
bråkat med ditt husdjur: ja fy fan den jävla kattjäveln dör snart ju!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja, jag e proffs på att sånt händer. GALET!

STUFF

har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja, många ggr.
är du ensam nu: i rummet ja.
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: lilla snigel
vill du gifta dig: tror det, vet inte.
vill du ha barn: ja, men jag vill inte föda.

EXTRA STUFF

vad är du mest rädd för: bli en bitter gammal o skruttig kärring.
vilka kläder sover du i: inga
vart vill du gifta dig: Las Vegas förmodligen, what happens in vegas, stays in vegas!
vem hatar du verkligen: hatar e ett starkt ord. Ingen va jag vet, Kim kanske?
varit kär: Japp
kör du bil: Nope. Jag e en loser baby!
gillar du att ha folk omkring dig: kan bero på, men ja måste jag väl säga.
är du ett hälsofreak: till o från. försöker vara det iaf :D
har du någon tatuering: Jepp, 2 st.
har du någon piercing: nope men har haft i tungan.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

gråtit: nope
köpt någonting: sushi på Samurai
sagt jag älskar dig: ja till mig själv
träffat någon ny: Knappast
saknat någon:  Ja, kanske.
kramat någon: Jepp
kysst någon: ja, spegeln



gömma sig på jobbet är lätt ibland hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0