Mörker

image498

Här ligger jag i sängen, alldeles ensam, och alldeles mörkt är det.
Det enda som lyser är datorn och min katts ögon i mörkret.
Idag trodde jag att vi alla på jobbet skulle dö.
För att vara helt seriös, ja det gjorde jag.
Men jag sa det inte till någon för då hade jag bara låtit löjlig.
Men söndagar är det mest folk på hela kastrup, och speciellt nu när sommaren börjar närma sig.
Jag sitter i kassa 10, det e AP mycket folk. Och Zanna sitter och packar för mig.
Plötsligt hojtar hon på mig och säger : Kolla, någon som glömt en väska.

(I alla dessa fall, när en kund glömmer en väska, så får vi inte röra
den utan måste tillkalla Security för att de ska komma och scanna den och sedan föra bort den)


De flesta väskor, e vanliga handväskor, eller påsar etc.
Men denna väskan, så underlig ut. Stor svart i alliminium.
Sån väska man ser på filmer, att det ligger bomber i dom.
Det var något annorlunda med väskan kände jag.
Och fick genast panik och ville gå och gömma mig.
Men fick behålla lugnet, och fortsätta att hjälpa kunderna.
Ångesten kröp i mig....

Security mannen kommer, skrattar lite, scannar den, och öppnar den.
Jag och Zanna såg det, och det kändes inte riktigt okej ut i våra ögon.
Konstiga mekanismer, plåtsaker och massa små plock som va fast på en massa saker.
Skit svårt att förklara, men det var iallafall inte pass, boardingkort,
och en plånbok o smink som låg i den som det brukar göra i vanliga väskor typ.
Men han förde iväg den och sen va det över. Inga bomber och inga skador skedda iaf.
Överlevde dagen idag med...

Idag har jag för övrigt varit känslomässig på alla sätt och vis.
Har varit arg, ledsen, frustrerad, glad och lugn.... (Har inte fått på ett tag,e väl det?haha)
Men överlag så är jag lycklig.
Inom en snar framtid så tror jag (och hoppas jag) att det sker en rolig sak på jobb.
Tjoho va det ska bli kul... om det nu blir så.

Ledsen är jag över många små saker som även gör mig irriterad.
Men jag får ta det med en klackspark.
Lugnet kände jag nu på kvällen. Uff, och så känner jag mig på myyyys humör.
Fan alltså, det e bara jobbigt när man kommer hem och inte har nån i sängen att kela med.
Svin jobbigt. Stör mig på mig själv att jag är så sällskapssjuk med. =(

Har kommit till insikt att jag inte är en singel person, utan behöver mitt trygga.
Men inte nu, jag behöver verkligen vara själv, erfara mer och leva lite.
Och jag är så stolt över mig själv att jag kan insé många av dessa sakerna.
Men jag är absolut ingen person som gillar att leva singel. Bara tillfälligt. ;)

Nu längtar jag bara till sommaren.
Jag e mer fit for fight nu än innan. Minst en om dagen som säger det till mig.
Från jobb iaf. Och det känns sjukt bra =)
Jag är på hugget idag. Det glittrar i ögonen så se upp =)


Ledig imorgon, Mamma kommer på frukost tidigt.

sen e det träning, lite ärenden och sen vet jag inte. stan, beroende på väder?

Umgänge?? Känner för lite manligt sällskap. Var e Miche när man behöver han?

Saknar honom. =(


Allt känns gay. Men nu ska jag sova, så då kanske jag vaknar hetro igen??
Pöss



image503

BANG BANG SHOOT ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0