Long time no see

Hej....

Ja det va ju ett tag sen. Nu är jag inne på min sista kväll/natt att jobba.
Vi går av måndag morgon.
Sen e jag ledig en hel vecka. Så skönt. Det jag ska börja med då är att städa,
sätta upp annonser på byteslägenheter och sen ska jag dricka en fet öl :)
Här kommer lite små bilder, första e från i förregår när jag va klumpig på jobb.



Istället för att bära dom jävla hjulen till vagnen så sparkade jag på dom lite lätt,
och sen snubblade jag över dom och föll med kanten rakt under armhålan typ,
har värsta utgjutningen men så gär det väl när man heter Lee och är klumpig. hahaha.

image220

Ja bild nr 2 är det ni tror det är. Getingar. Fullt av dom i huset i Åkarp.
Jimmy och Lasse håller på att riva skiten och sen hitta dom det stora getingboet så Anticimex
fick komma och dagen därpå var där FULLT av dom. Överallt.
Sura, dom som levde men dom flesta var döda ju.
NAAASTY!!

image225

HONEY SOMEBODY?? (Bild 3)

Jag gick upp nyss nu när dom rivit väggen (idag) och skulle kolla hur det såg ut.
Alla e ju döda nu så jag behövde inte vara rädd
men ja herre JÄVLAR va stort det va. Anticimex snubben sa att det var det största
han har sett i sommar och att det var ett under att de inte stuckit oss mer för att de varit så många.
Kommer en till bild (nr 4) på hur det ser ut, vill man ha lite honung i teét idag så e det bara att ta.
Herrejäääävlar ... helt sjukt ju!!!     



Bild 5 är en underlig sak jag såg på Degeberga antik-marknad
när jag var där med min farmor förra söndagen.
En dörrknackare med extremt stora pungkulor i brons. Japp, och den köpte jag till Lasse.
Så den ligger väl och skräpar någonstans som allt annat. Men grym e den iaf. 425 kr :D



Bild 6 är min nya antika köks lampa, eller vardagsrums lampa.
Tyckte den va as grym.
Riktigt 70-80 tal typ. Metall med bling bling. Lasse tyckte den va as ful och han bara garva åt mig.
Men han vet ju inget om mode och så ändå hehehe...

  

Sista bilden har vi VERT telefonen. 1000 exemplar runt över i hela världen.
Eller om det e världen eller Europa vet jag inte men ändå lixom.
Kostar BAAAARA 97,200 kr i DANSKA. SINNES!!!
Tänka dig att supa bort den på fyllan...Bara sådär hundra tusen! Åååååååångest!!!
Ja denna säljer vi på vårt jobb iallafall... Weeeooo!!

image223

Nja nu ska jag göra mig i ordning sen e det sista natten vi jobbar.
Ska bli så jävla skönt, hoppas bara på att värdet blir finare igen då.
Sitter med min nya ABTRONIC som är köpt på Tv-Shop. Jag har dock inte köpt den själv utan det va Lasse som sa till mig att ringer du och beställer till mig så får du den ene.
För man fick 2 i priset av en. Javisst!
Ser dock inte ut så där på bilden men känner skillnad gör jag, jag tycker det e mysigt och skönt.



Sen e den perfekt att ha när man jobbar, syns inte och e inte jobbig alls.
det jobbigaste e att man måste flytta den och sätta på mer sånt klet. Jaja.
I veckan ska det supas.
E så sugen på en öl eller dricka överhuvudtaget.
Mmm... Jaja. Hörs. KNULL PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0