Att göra:

                                        

Här kommer min "TO DO" Lista:

  • Byta eller ordna en ny lägenhet. Från en 2:a på 49 kvm till en 3:a eller 4:a.
    INKLUSIVE INNEBOENDE för själv klarar jag inte det. Antingen EN eller TVÅ. Intresserad?
  • Tjata på pappa om att jag ska få en ny stereo. Enligt han själv håller han på att kolla till mig, jag som aldrig skulle kunna tro att han skulle göra en sån sak. Annars, köpa en själv.
  • Köpa en ny dvd spelare, fick inte låna Miche´s längre. :(
  • Nya påslakan och lakan i satin eller något annat mysigt.
  • Fallskärms hoppning. ON IT´S WAY. Promise.
  • Körkort!!!!
  • NY DATA (mycket viktigt) någon som vill sälja en billig till mig??Alt. Laptop?
  • Bredband / Telefoni och Digital box . Mina tv kanaler försvinner snart. Hurry Hurry.
  • Brasiliansk vaxning
  • Antingen en billig resa i slutet av sommaren, eller en lång framåt mars-april? Tex. Västindien kryssning avgång från Miami USA och sen efter det tänkte jag hälsa på Mehwesh från jobb som ska till Ecuador och stanna där en vecka eller två.... Okej nu tänker jag långt fram. Drömmer med.  Men som Marc (vår supervisor) sa, VILL MAN SÅ KAN MAN. Man måste bara sätta upp sina mål och prioritera. Han har så rätt.
  • Skaffa mig en ordentlig pojkvän. som vet vad han vill med mig och med livet typ.
  • Ta och köpa mig en Ipod kanske?
  • Ordentlig kamera. riktigt najs en. Stor och med stort objektiv osv. (Drömma va det ja)
image217



Men min prioritering nr 1 är nu en ny lya.

Jag är nog ganska kräsen med vem jag bor med just nu.
Men egentligen skiter jag i vilket för jag börjar bli så desperat.
Jag bor vid Drottning torget i Malmö i en 2:a med min KATT
Den är på 49 kvm och jag vill ha en som är stor på antingen 3 eller 4 rum.
Min hyra är 4133 kr.
Jag vill ha en lägenhet i närheten av Centralen i MALMÖ!
(Längst bort räknas som Kirseberg) Alt. Värnhem och runt Drottningtorget.
Finns det någon som vill BYTA eller vet någon som ska flytta som har en någorlunda hyra
(runt 5-6000 kr?)  och ligger i detta område?

KONTAKTA MIG (Lee) på : 0704017420

PS. Gäller även om du vill sälja billig dator!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0