Resa?

Dagens ord är ÅNGEST!

Fede ångest må jag säga.... men känner mig lite bättre av att ha varit
hemma hos Annica och hemma hos mamman min och få gjort lite.

Igår kväll kände jag en underbar känsla av den där susningen i kroppen,
som oftast kommer innan man ska åka någonstans, det där pirret lixom.
När man är lite nervös och ivrig och exhalterad... Man bara längtar efter det.

Jag visste att det där pirret var onödigt att få, men jag hoppades,
 verkligen drömde om att få följa med.Få slippa denna verklighet.
Det är inte ångest att HAN åker, det e bara det att det är JAG som vill åka.
JAG VILL FLY, FLY VERKLIGHETEN!
JAAAAAAG!!!
124744-41
Visst kommer jag att sakna honom, men....
Jag kände Lasses lycka igår, att han kände att det var skönt och att det kanske behövdes.
Jag tycker att det behövdes, 1 vecka ifrån varandra med.
Gör nog faktiskt susen, hoppas jag :)

Jag är glad för hans skull, men imorse kl 5 ca,
när han kom och kramade om mig och sa: Hejdooow och kysste mig farväl,
då kände jag mig... helt... tom..och bara: NEEEEJ ÅK INTE!!!
Det rös i kroppen på mig, och jag tänkte:
LÄMNA INTE MIG I DENNA VIDRIGA KYLA!!!
jag tyckte synd om mig själv.. rejält...
124744-42
Jag ville vara den som reser, eller jag ville iaf följa med.
Eller åka någon annanstans med honom! :)
Nu när jag väl har fått ordning på min ekonomi igen så vill jag börja spara.
Jag funderar på att hyra ut min lägenhet i andra hand.

HADE JAG BARA HAFT MYCKET PENGAR NU, TYP 20,000 KR SÅ HADE JAG
 BOJKOTTAT SVERIGE EN BRA TID FRAMÖVER!!!


Micha, min katt vet jag inte vad jag ska göra med.
Mamma får väl ta hand om henne?eller nått?
Nu undrar ni kanske alla varför jag fick sånt flipp och vill fly landet?
Jaaa.. det kallas januari-april ångest typ.
Man undar vad man ska göra med sitt liv osv.osv.

ALLT SUGER!!!

Samma sak förra året, men levde hur lycklig som helst efter april.
Det kliar i min kropp när jag inte kan göra något...Det är kallt ute och vädret suger.
Man kan inte annat än att sitta hemma och kolla på film???
Ugg, bara ordet film får snart mig att spy!!!
Malmö ger mig absolut ingenting längre.
Samma sak dag in och dag ut. Grått och trist!!
Mest av allt hade jag velat flytta utomlands med min baby :)

Sen har jag fått mig en "tankeställare" av att LEVA MITT LIV NU när man kan.
Resa och besöka ställen,hoppa fallskärm osv. Nu när jag e UNG.
För en vacker dag sitter jag där med en unge i famnen som jag ska ta hand om?
Kanske händer nått i mitt liv, sjukdom eller något annat? *peppar peppar*
Och då kommer jag ångra allt jag inte gjort...eller hunnit med när jag var ung!

Jag har 5 år på mig, eller jag har min spiral inne 5 år till.
 Och när jag tar ut den är jag 27 och då tror jag att jag är redo för barn, kanske?
Har en en pojkvän då som jag älskar och verkligen är redo så OKEJ!
Jag vet ju inte om jag har Lasse då, men i dagens läge hoppas jag på det så klart :)

Jag antar att jag bara har en dålig svacka.
Men from. idag är jag ensam, väldigt ensam tycker jag.
Känns som om jag skitit i alla mina vänner och nu känns det som att det är jag mot världen en vecka.

Nu är jag hemma hos mamma, klockan är 00:19 och bussarna har slutat gå.
Ska hem, det behöver jag :)

Tack för pratstunden idag Annica, det behövde jag!
Jag älskar dig... Mucho.. :)

Puss alla andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Me love you too.. Jag funderar oxå på att skaffa ny blogg.. msn blogg suger.. uff.

2007-02-05 @ 22:53:42
URL: http://acmaceda.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0