Shut the fuck up bitch.


FAN va lack jag blir.
Har suttit här helt länge och skrivit, så råkar jag trycka på knappen på musen
 (som gör att man typ "Klickar bakåt")
Så när jag klickade fram igen så var all texten borta.
JÄVLA FITTA va arg jag blir!!! (ursäkta språket)
Samma sak förra gången jag satt här vid datorn.
Fast då satt jag och skrev vid Max dator.
Satt och skrev skit mycket, gjorde en paus för att jag skulle kolla på film och det resulterade med att jag inte orkade fullfölja min skrivning och glömde spara det jag skrev.
Och bara loggade ut ur datorn.
Fan, och det är just därför jag har den texten som jag har nu som rubrik.
För sist jag satt på Max dator så kom den rubriken upp av sig själv. så det fick bli så.


Frågan e nu om jag orkar skriva allt igen?
Det är söndag idag, klockan är mycket. 22:44.
Jag är bakis som fan!!!
Vaknade kl 10:30 med världens huvudvärk sen efter det:
Spy på toan
dusha i kallt vatten (vakna till liv)
Spy på toan
snacka med Zanna om vad fan som hände igår
Spy på toan
Ha ångest
Spy på toan
Dusha igen (30 min ca)
Spy på toan tillslut...tills jag spydde blod :(

Lasse gick hem efter kl 13, han orkade inte ligga i sängen hela dagen.
Själv låg jag totalt död till kl 16:30. Efter det började jag piggna till.
Stack ner till Malmborgs och handlade RYGGBIFF för 102 kr,
4 stycken "Emmi´s Caffe Latte", jordgubb/lime juice från Brämhults
(inte lika god som de andra) och lite godis.
Jaaa det e söndag idag, har legat och spytt hela dagen så jag förtjänar faktiskt lite godis idag.
OKEJ?

Tvingade med Zanna till Åkarp, kollade film (Lucky number 7), som jag sett förut.
Men nu och då somnade jag i slutet på filmen. (Måste varit en jävla bra film) HAHAHA!
Elin var också här, jag gör fan allt för Max.
 Han ville ha hit Zanna och Elin så han kunde "TITTA PÅ DOM" Haha.
Sinnes Max!

Igår då....
Ja var ska man börja. Börjar med att jag stänger butiken i Helsingör 15 min
tidigare för att ta ett tidigare tåg hem. (Men det var ändå försenat)
Kommer hem och gör mig i ordning.
Zanna kommer hem till mig, vi börjar dricka drinkar....
Carro och Carro kommer (Tazy och Hilton) Dock nyktra för att de skulle iväg och spela biljard.
De lämnar oss efter en kort visit och sen fortsätter jag och Zanna ett tag.

Zanna fixar vanlig taxi, GRATIS!!! Sinnes Zanna fan.
Bara för vi va så söta.
tar taxi hem till Tobbe för att dricka en öl med honom.
Slutade med att han släpper ut Nääb, och han flyger runt i hela rummet.
Jag e över lycklig och vill leka med Nääb, Zanna e hysterisk och rädd.
Nääb sätter sig på min axel och kryper omkring i mitt hår, sätter sig därefter på min arm.
OCH BAJSAR, tack Nääb!

image70

( Nääb e en fågel = gråsparv som Tobbe tagit hand om)

Lee e lagom full vid det här laget och berättar hemligheter för Tobbe,
 vilket resulterar med att jag får sen ångest över och skulle aldrig
 öppnat min stora käft på fyllan.
Går ifrån Tobbe hem till Tilly på han 25års fest.
Där skulle vi ha varit mellan kl 19-21.
Klockan är då efter 12!!! Oj oj oj..
När vi kommer ska typ alla gå ut på nått ställe.
Slutar med att jag och Zanna raggar upp en flarra vodka och
 drar sen hem till mig och ska efterfesta.
Möter upp Lasse på vägen på Burger King Värnhem.
Där går han lagom sur haha. (jag brydde mig inte faktiskt haha)
Zanna och jag var lagom glada då så inget pajjade mitt humör inte...
På vägen hem ramlar jag typ utanför Big Bowl i en snödriva
och ligger pladdask på gumpen.
Heeelt blöt, och vägrar resa mig. Ligger bara och flinar.
Mitt minne försvinner därefter.
Zanna går hem typ och jag och Lasse hem till mig.

VRÅLFULL med andra ord.
Lyckad helg om man jämför med de sista 3 helgerna.


HAR JU FAN INTE BERÄTTAT ATT JAG SKAFFAT NY MOBIL!!!!
FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV HAR JAG SKAFFAT ABONNEMANG.
NU HAR JAG 3!!
OCH JAG SOM SAGT ATT JAG ALDRIG I HELA MITT LIV SKULLE BYTA MIN COMVIQ.
MEN NU HAR JAG EN FIN NY TELEFON.
W850i
124744-48
Den e såååå najs. I löööv my ny telephööne!
GRATIS MSN med. :)
Coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0