osäker

Att känna denna jobbiga känslan i kroppen hela tiden.
Denna ångest, som kliar.
"Må dåligt" av att de tex. är dåligt väder ute, att andra folk KAN vara glada.
KAN bry sig om en och faktiskt visar sig omtänksamma.
Just nu, i MIN VÄRLD, funkar inte detta... vet inte varför, men ser bara negativt.
KALLA MIG CP, för det e jag....
Brukar inte kunna, "slappna av" och kunna skriva vad jag vill nära andra är runt omkring.
Men idag funkar det faktiskt. Dra på trissor.
Förra helgen va cp, och denna med.
Visst, jag hade jobbat heeeela veckan, var ledig i lördags och började "göra iordning"
inför min födelsedags fest fredagkväll... Slutade med EN PAJ och lite dansk öl
(som jag införskaffat på hem vägen från jobb) med Lasse,
en film och sket i att städa, var så trött och slut.
Det här med att jobba tar faktiskt på ens krafter mer än va jag e van vid (för tillfälligt iaf).
Lördag kl 08:00 vaknar jag, börjar städa och dona direkt, handlar mat och skit me farmor.
Hem och äta frukost och sen "shasa" iväg Lasse.
Sen va det pajbakning som hölls på med hela dagen...
Elin kom vid ca 16:00 och hjälpte till med det sista.
TACK FÖR DET VÄNNEN! :)
E duktigt irriterad på vissa som ställde in i sista sekunden, trots matlagning osv.
Sjukt stressande med tanke på att man inte fick någon sorts hjälp,
 sen har man mens, ens humör va inte på topp,
irriterad och ville bara lägga mig ner och dö och dricka mig riktigt fjortis full.
Det blev att man fick springa runt (i min stora lägenhet) och anpassa sig till alla andra.
Som både drog och skrek på mig, när jag då "ignorerade" de
(vilket jag inte gjorde, utan i själva verket bara va sjukt stressad o skulle hinna med alla de andra också) så blev folket sura.
Men for fuck sake man, give me a brake!

Alla tyckte att jag hade världens roligaste pappa, och det har jag med :)
men igår tyckte jag bara själv att allting var drygt...
Kvällen slutade med att Sophie / Maria satt och skrev ner /
 citerade allt min pappa sagt under kvällen.
Hahaha.. och Någon pissade i Mishas kattlåda (jag blev måttligt road, ÄCKEL)
Lasse somna i soffan, Max och Jimmy dansade och hoppade på mitt golv.
Anna, My och Sophia var nyktra och söta.
Alla gick och slog Elin på hennes snygga röv. Zanna va lagom packad som vanligt,
 och bara viffta med håret och skrattade hahaha..
Sanna hade ingen röst, Miche va konstig,
Marcello kysste en gift kvinna...LOL!
 Linus och co, va bara allmänt skumma... (flum)
Jane va rund om magen.
Alla var väl på ganska bra humör. Alla utom jag tror jag.
Vet inte om det e "någon" som påverkar mig undermedvetet....??
Kvällen slutade med tårar och idag, så började den med tårar med imorse.

Dagen har bestått av LEFT OVERS av pajjerna, städning. (inte allt, bara undanplockning)
Tv tittande vid sängen. Lite dushning. Lite tårar igen.
skjuts till Åkarp, Jimmys rester av kebab, 2 filmer med Max
(the whole ten yards och Monsters Inc)
fiskgratäng, turkiskpeppar (godiset då) Alvedon (pga mensvärk)
Ångest pga att jag ska upp tidigt imorgonbitti.
Vill sova här men måste eg hem, men jag pallar inte.
Kommer sitta på jobbet imorgon med risigt hår, mjukisbyxor och osminkad.
 PALLAR inte bry mig.
Känner att jag ändå är så låg (lägre än Glocalnet)  så att vem bryr sig?

Just nu känner jag mig bara allmänt nere och vet inte om det är
något som jag "har på känn"....
Det jag har på känn, har jag haft tidigare och då har det för det mesta stämmt!
Men jag kan ju inte bara tro att det ska bli så för det, men vi har pratat om det och enligt mig själv låter inget av det positivt iaf, det låter som  vad jag själv
"en gång i tiden" har sagt. och det e inte bra....
Men men, får ta dagen som den kommer och leka livet och vara glad.
Kan ju inget annat än få bra erfarenhet av sånt här.

Men jobbigt, det är det. Precis i denna årstiden. Det är den värsta för mig, varje år.
Orkar inte ... aldrig. vill bara dra från allt!! men ja just det, de gååår inte :(
Men dagarna börjar bli både ljusare och varmare nu, så hoppas på det bästa
 att det snart blir vår. Nu börjar ju pengarna snart rulla in.

Surt att jobba heltid bara :( nu har jag inget liv över.. pust.......
 och imorgon ska jag vara i helsingör.
Då får man gå upp extra tidigt och ta tåget, och kommer hem extra sent :(
Och ingen msn, och inget internet :( Fuck va surt...

Världen måste hata mig!! :((((

Trodde att Jesus älskade mig, men tydligen inte. eller? varför så svårt?
Lägg ner det istället!!! :( *gråter*

Heydow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0