Sex and the city


Hej Alla glada!

Kan väl inte säga annat att jag saknar mina vänner, riktiga vänner. Och ni vet ju alla vem ni är,
tycker ni att ni är en av mina närmsta vänner så e det klart att ni är det......
Vad hände med alla singel tjej kvällar, med sex prat och skit snack om killar.
Bakis bruncher och alla caffe lattor ute? Drink-kvällar och mys kvällar?
VAD HÄNDE?? I somras och förra sommaren var det ganska mycket
"SEX AND THE CITY" Anda över allt. Det va skoj, roligt och jag njöt av livet.
VAD HÄNDE? Jo för det första skaffa jag pojkvän, och sen skaffa alla andra det med.
Sugit.. Nu kommer första prioriteringen. Jobbet.
Jävla jobb hit och jobb dit. Har dock börja tänka i andra banor med tanke på att jag har insett
att lönen suger för så mycket som vi jobbar.... Men vi ska vänta till mars månad säger de.
Så vi får väl se. Och sen kommer ju min "egen tid" efter det. som innebär hemmet och träning tex.
Sen kommer då Lasse. Vänner kommer lite till och från beroende på humör.
Men jag saknar verkligen mina vänner och alla roliga bakis dagar och fyllor och sex snack m.m.
Har jag blivit gammal och tråkig? Usch nä, lite variation på vardagen och lite nytt umgänge.
Jag kväver mig själv snart och dör av strisstress. Även om jag har mina närmsta vänner så
känner jag att jag behöver nytt umgänge runtomkring mig. Jag e så trött.
Dessutom HATAR JAG VINTERN!!



image276


Nu väntar jag bara på "Sex and the city, the movie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0