Fredags mys

Max och jag har städat hela huset i Åkarp idag.
Fy faaan vad vi är grymma!!
16 sopsäckar med skiiiiiiiit.... Känner mig sååå duktig nu!

Saknar Lasse redan, sitter här i hans stol, vid hans data och hemma hos honom.
Med de andra, och lyssnar på "the verve".
Drömmer mig bort en kort sekund.

"Hey Baberiba" surrar lätt i bakgrunden, mina ögon klibbar sakta ihop, gnuggar försiktigt.
Och gäspar, Mmmm.. Trött man är tänker jag på att bege mig hemåt.
Men när man tänker på regnet och slasket utomhus så får det mig att vilja krypa ihop
i soffan med täcke och kudde och bara "vara" och låtsas titta på tv:n med de andra.
Drömma mig bort till en annan värld, men så fort jag tänker så ... så påminns jag om att jag ska jobba imorgon, och FAN jag KAN INTE somna på deras sköna soffa... FAN!

Ooohh, Tobbe ska in till stan, LÄÄÄÄTT jag ska åka med han hem så jag kommer hem!
YEES!! Puss på gumparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0