Pictures of the day

 
Sååå... Vi börjar med en bild som jag nyss tagit i från min säng.
Jag ligger och funderar på om det möjligvis är sol ute. 
Eller om det ska bli mulet och regna. Igen. Som vanligt?
Denna sommaren är värre än den förra.
 
 
Här är jag på Malmö Central station och på väg till kära grannlandet Danmark.
För att kunna ta båten till Oslo som vanligt och träffa min kära fruga.
 
 
Här sitter jag ombord hos Annica på hennes kontor och tittar ut över havet.
Och njuter av en Nespresso Arpeggio espresso :)
Fint ska det va!
 
 
Här är lite utsikt i från Annicas kabin, när vi nästan är i land i Oslo.
Ja det är då jag alltid vaknar, då båten fullständigt skakar! :D
 
 
Det var grillning för personalen ombord på däck när jag var på besök.
Händer väl sådär ca 1 gång per år.
Då hade vi fint besök av hungriga gigantiska måsar. 
Stora som en liten hund och svalde hela brödskivor HELA.
Märkliga djur det där.
 
 
När vi gick av i land så stötte vi på en båt som jag kände igen.
Så pass stor att jag inte fick med hela på bild.
Men denna båten har jag åkt för länge länge sedan när jag var på Medelhavs kryssning.
Sjukt maffig!
 
 
I hamnen vid Akersbrygge så hittade vi en lite mindre.
Och lite mer färgglad. Jag såg den på sjukt långt avstånd.
KOLLA - vi måste dit!
Moods of Norway, SÅ KLART.
Normännen älskar det märket, och nästan allt de har är knall rosa.
 
 
Sidan på båten såg ut så här. Riktigt cool.
Ja, den båten hade passat mig :D
 
 
Jag köpte en present till både mig själv och Annica.
"Jag har alltid önskat mig en stor Oreo, det har varit min dröm".
Okej, då ska du väl få en kvinna tänkte jag! :D
Det är bara två burkar men dom är fyllda med Oreos innuti.
 
 
Sist men inte minst så avslutar jag med en blåbärs bild med kesella.
Riktigt goda. Ska äta upp resten nu. :)
 
Ha en bra dag, hoppas ni fick lite inblick i mitt liv om vad som hänt senaste veckan.
Goder morgon, Puss och hej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marie

Hur många gånger i veckan brukar du träna?

Svar: Hej Marie! Det beror på hur mycket tid jag har. Men 5 ggr / veckan försöker jag hinna med!
Lee Persson

2012-07-21 @ 07:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0