Syncronization & intuition or just the coincidence?

This one is better of in Swedish.
Sorry again for my lazyness....
 
Jag kan inte släppa tanken om att allt händer utav en anledning.
Jag kan inte påstå att jag är besatt av allt det här,
men jag hade en magkänsla innan jag åkte.
Och som många av er vet så litar jag alltid på min magkänsla.
Jag visste (eller ja, jag tänkte och hoppades på) att jag skulle träffa någon intressant.
Men det var egentligen inte meningen att jag skulle åka hit till Mexico nu,
inte förräns i november då kliniken inte betalade min biljett i tid osv.
Det var väldigt rörigt och väldigt i sista sekunden med allt.
 
Jag fick känslan utav att jag skulle stöta på någon i varje fall.
När det sen inte blev konfirmerat att jag skulle åka
så kändes det som om det inte var rätt tid. 
Det var inte dags än. 
Tanken slog mig att "personen" inte skulle vara där då...
 
Men dagen innan jag åkte mailade jag med
hon jag bor hos och hon bad mig komma dagen efter.
Det var väldigt tight med tid, men efter många om och men kom jag iväg.
Jag kände på mig att jag skulle ångrat mig annars och jag visste att något skulle stärka mig.
 
Det var trots allt tid ändå.
Jag vet att allt händer utav en anledning.
Även om det är till det bättre eller till det sämre, 
"what doesn't kill you makes you stronger", right? ;)
 
Men hela den där biten med att människor börjar bli allt mer synkroniserade med varandra 
och känna en sammanhörighet och som att de träffats förr blir allt vanligare och vanligare.
I alla fall de folk jag pratar med och har dessa diskutioner med.
Många har inte tänkt på det förrän man tar upp det.
Speciellt med folk som reser som inte känner sig hemma.
Jag vet om att jag är en person som är född i fel land.
Därför känner jag oftast mer synkad med andra som är ute på samma äventyr.
 
Men jag synkade vid första ögonkastet med denna man.
Och tyvärr kan jag inte släppa det.
Jag vet inte om jag var själv om det,
då jag inte ville börja snacka en hokus pokus
och skrämma i väg någon som jag precis har träffat....
 
Han berättar i alla fall att han egentligen inte skulle varit där,
utan de skulle varit i Honduras och Belize men att deras resa ändrades i sista sekunden.
Precis som min. Och vi träffades på den magiska ön istället?
Kvinnornas ö. Isla Mujeres.
Kanske var det min magkänsla som hade rätt där?
Vem vet svaret på den frågan egentligen? 
Är det bara en SLUMP, eller är det en synkronisation?
Är det min karma att få smaka e bit utav kakan och sedan att någon tar den ifrån mig?
 
Och hela den här grejen med att vi vill samma saker i livet.
Mycket mycket mycket vi har gemensamt.
Har gjort samma saker, vill till samma ställen och har samma tänke sätt?
Det var bara absurt.
 
Om man inte vet vad man talar om när det kommer till ituition,
clairvoyance, third eye, mental command center etc.
Hur förklarar man för någon som inte är insatt, utan att verka ko-ko?
Jag tror det förblir hemlighet av vad folk kan göra, tänka, tro, drömma, se.
Jag vet att jag har ett starkt "tredje öga" och ser oftast saker innan det händer...
Ja, det är fakta. 
 
Jag har många gånger inte trott på det själv.
Tills jag drog till Thailand och utvecklade min clairvoyance or intuition.
Hur jag stärkte mitt AJNA CHAKRA (tredje öga).
Men, tyck vad du vill...
Jag är kanske inte som alla andra och det är jag jävligt glad över.
Men en sak är säker. Min intuition och magkänsla litar jag ALLTID på!
ALLTID!
 
Och på 2 dagar tog den här mannen mig med storm.
Och det var en mening med det.
Möjligtvis för mig att öva på det där med detachment, distans och kärlek.
Efter många jag träffat,
och ska jag vara ärlig så har jag träffat en del sen jag blev singel igen.
Men aldrig känt det där lilla extra. 
Här fick jag en fet käft smäll av en massa extra.
 
Kan väl inte säga att jag är kär, då det tar tid för mig.
Men helt klart en person som jag hade velat spendera mycket tid tillsammans med.
Och utan tvekan hade kunnat bli kär i. 
 
Nä, nu ska jag sluta flumma och glo någon serie eller något
Over and out.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0