Swe: Praktik...

Detta blir på svenska:
 
Jag har fåtal dagar kvar i detta landet.
Då jag inte varit hel tids arbetande på ett tag så är det samma gamla
vanliga sak med att fortsätta med A-kassa osv.
Då det gått ett bra tag nu där jag ej arbetat heltid så har jag kommit till den så kallade Fas 3.
Ja, det är typ den värsta fasen du kan komma till (enligt alla)
Jag har nu blivit placerad på ett ställe.
Jag fick välja själv i från en pärm som de har liggandes inne på AMS där du inte ska praktisera,
utan du ska göra de sysslor som du mer eller mindra gör hemma.
Det är fritt att göra vad man vill men bara du är där 8 timmar om dagen.
Och det stället jag valde är GIVETVIS ett ställe för massa äldre människor.
40 + snackar vi om då.
Och hej och hå vad de är glada i mig (speciellt nu när jag gjort mig snygg i dag)
Dom lämnar inte mig i fred, men gud vilka underbara människor att prata med.
Bredvid mig just nu sitter en gubbe i en soffa och mediterar.
Random.
Stället heter Hibiscus och viben jag får här är fantastisk
och underbara människor med hopp och glädje.
De kallar dom själv för Hibiscus familjen! :)
Jag önskar att jag stannade här och lärde känna dessa människor.
De flesta talar spanska. 
 
Och nu kanske ni undrar varför jag gjort mig snygg i dag.
Ja, då ska jag berätta för er att jag får besök i dag i från USA. 
Om 4 timmar landar han, det ska bli underbart att få ha honom här. 
Trodde aldrig att det skulle hända på riktigt <3
 
Nu måste jag kila. Puss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 Lycka till med kärleken <3

2013-09-27 @ 11:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0