Healing

I dag så fick jag en massa kärlek av en i min klass som jag inte haft mkt kontakt med.
Marlis. Jätte vacker själ. Jätte stort hjärta och utav guld.
Hon tog hand om mig när jag mådde dåligt.
Hon gav mig Reiki healing och gav mig vatten, te och tom.
bad mig komma hem till henne för att sova där om jag ville.
Jag tackade snällt ja till allt förutom det sista.
 
Det enda jag ville var att ta en varm dusch, men det var inte möjligt.
Ingen i klassen hade tydligen varm vatten längre,
eller så hade deras värme grej i duschen gått sönder.
Det var ju bara märkligt det också...
Spirituellt test för mig tror jag.
 
Fick gå hem och ta en kall dusch och fortsätta plugga.
Borde sova och vila ut, men samtidigt så har jag så mkt att plugga.
Bytade dag med Leo för mitt practicum som jag eg ska ha i morgon,
till på lördag i stället... så då har jag både practicum OCH exam nr2 på lördag.
 
Mår jag fortfarande dåligt i morgon så går jag nog inte på min lektion.
Bättre att stanna hemma och öva då anser jag.
Min kropp säger åt mig att vila. Men om man inte har tiden att vila?
Vad gör man då?
 
Jag har en utrensning samtidigt då jag har röda utslag på hela min kropp.
(Överallt) och detta är nog i från Chi Nei tsang massagen jag hade härom dagen.
Utrensning delux.
Men han tyckte själv att det var märkligt
att jag reagerade så mkt på bara en behandling.
 
Varför ska det hända mig alltid?
Och varför ska det alltid hända något när jag minst behöver det?
Varför dessa motgångar? Sluta testa mig hela tiden!
Jag ger inte upp, visst är det jobbigt. Som fan. 
Men mig blir ni inte av med i första taget. 
Så, lägg ner nu, jag inte inte gjort något för att förtjäna att må så här.
 
Over and out. for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0