Laundry day

Farmor har precis varit här.
Äntligen lyckades man köpa en present som någon blir glad över!
Svårt att köpa present till någon man inte träffar så ofta.
Men denna visste jag!
För övrigt är det tvätt dag i dag och jag går fortfarande i morgon rocken!
Jag är trött för jag satt uppe halva natten på Skype.
Men det gör jag mer än gärna.
Får ta smällen sen bara.

Väckt blir jag också!
Av en fucking lövblåsare utanför mitt fönster!!!
När ska helvetet ta slut?
Alltid, varje jäääääävla dag e någon i rabatten utanför och meckar med något. E det inte ett bygge så är det plantering, rensning, lövblåsning,
snö skottning ja you name it!
WHAT THE FUUUUUUCK!

Kan jag aldrig få sova? Tydligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0