Thank you!

Jag tackar Carl Abrahamsson i från Intro PR på Nespresso,
för Limited Editon kapslarna "Naora".
En smak av blåbär och svartbvinbär.
Dessvärre måste jag säga att jag inte märkte någon skillnad alls på smaken! :(
Imorgon ska jag på Intervju hos Nespresso för den nya butiken som kommer öppna.
Spännande.
Från att gå till att inte fått något svar alls, till att plötsligt bli kontaktad för intervju.
Jag får nog tacka Sasa lite trots allt tror jag.
I mitt huvud och i från min synvinkel så förstår jag inte varför jag INTE skulle få jobbet.
Jag har ju redan erfarenhet, och mer kan jag få!
Efter intervjun så är det direkt till DFDS båten i Köpenhamn och en tur till Oslo.
Det var länge sedan jag var ombord nu, och det är dags!
Känner nästan att jag kommit av mig med massagen lite...
Hoppas det blir bra väder bara så man kan vara ute lite.
Och inte för många kunder, haha...
Jag vill mestadels bara slappa och komma bort.
Jag vill inte vara i Malmö,
jag har kommit på att Malmö drar ner mig i nått djupt hål sakta men säkert.
MEN....Just nu... händer det mycket i mitt liv för tillfälle,
mestadels till det positiva faktiskt.
Jag är äntligen fri igen. Fri i från dom där hjärnspökena.
Fri som en fågel.
Idag träffade jag och frugan (Annica) hennes bror på stan en stund.
Han hade med sig sin über gulliga nya 10 veckor gamla hund.
Molly. Fransk bulldog.
I SAY....OOOOOHHH MAAAAAAJ GAAAAAAAD!!!!!!
Super söta lilla grisen...fy fan vad jag vill ha hund nu!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0