More luxurious professional work

Fick ett mail nyligen...
Det var från Nespressos PR avdelning.
De hade läst min blogg. Trevligt! :)
Blev ändå lite nervös över hur vem som helst kan läsa min blogg.
Jag tänker alltid på att det ALDRIG är någon som läser min blogg,
att jag mer eller mindre är osynlig.
Hmmmm... Guess nooooot?
Men, till själva saken.
De frågade mig om jag ville prova på nya kaffe smaken LIMITED EDITION "Naora".
Svartvinbär / blåbär!
Med tanke på att jag inte köpt någon limited edition själv så tackar jag självklart ja till att prova!
Kaffe drickare som man är...
Det lönar sig att ha  blogg ibland alltså.
Sist fick jag fribiljetter till Hoffmaestro :)
Jag tackar och bugar för den Nespresso!
Skicka mig George Clooney medans ni ändå är igång, TACK!
Jag bjuder på en bild till bara för det... Hehe
Efter veckans kampanj inne på Åhléns City Malmö.
C'est moi. George, I'm waiting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0