Glassigt jubb

Det känns jävligt gött ändå när man tänker efter.
För några år sen gnällde jag över min träning (för att jag var otränad och omotiverad)
Jag gnäller ganska ofta... men sällan jag menar allvar.
Mer bara "uppväxt" med gnäll :)
Jag sa: "JAG VILL FAN HA BETALT FÖR ATT TRÄNA, fan vilket gött jobb"
Jag hittade träningen igenom mycket hjälp utav underbara tränare och instruktörer.
Det ligger MYCKET mer i dom än vad man tror när det kommer till motivation.
Men i det stora hela så är det ju bara för en själv man gör jobbet.
Och se på mig nu, nu är jag där. Nu får jag betalt.
Det kan fan inte bli bättre!!!
Eller jo, det kan det... men detta är bara början!
Det kommer :)
Jag måste säga att jag ÄLSKAR att träna...
Tom. så att min garderob börjar ta slut på vanliga kläder och har mer träningskläder.
Jösses säger jag då... Dear god.
Ja, nästa grej är väl att köra Les Mills.
JAG VILL JAG VILL JAG VILL!
Men och andra sidan... Jag vill så extremt mycket!!!!
Idag cyklade jag ner till Limhamn, till alla vackra kvinnor på Form & Figur.
Sen körde jag ett hårt INDOORWALKING pass och sen cyklade jag hela vägen hem igen!
Kändes riktigt gött.
Lite extra gött med min nya Adidas jacka på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0