Utstrålning och nya jobbet...

Idag har varit en mycket intressant dag för mig.
Mest för att jag har haft en himla massa manliga kunder som har dragits till mig.
(Eller lukten av kaffet, vem vet?;))
Tyvärr har det inte varit så intressanta kunder som jag hoppats på,
men det är alltid kul med lite komplimanger.
Inte nog med det så fick jag komplimang av tjejen i kassan på El-Giganten också.
TJOHO. Tack :D
OCH, det har varit två stycken som har velat bjuda MIG på kaffe... ute... 
Inte nog med detta så slutade det inte när jag var ute och gick med Maxie, som jag är hundvakt till.
Hundtricket. Funkar alltid. MÅSTE SKAFFA HUND! :P
 
Jag vet inte vad det är, men jag känner mig ganska fri.
Precis som mamma sa. Och jag känner att jag är tillbaka igen.
Tillbaka till att vara JAG, det var länge sen jag kände mig så här bra som jag gör nu.
Det känns bra och jag är socialare än någonsin typ.
Men, jag är fortfarande kräsen och låter mig inte charmas av första bästa inte.
Nä, nä, man får fan jobba för det :-P
Jag e inte ute efter nått ändå så.
 
Jag läääääängtar sååå efter att få börja jobba på nya jobbet.
Fick nyss ett schema som vi kommer till att ha under utbildningen
och vart vi kommer att vara, och vad vi ska göra.
Jag säger bara... OOOOH MAAAJ GAAAAD!!!
Luxus Luxus Luxus.
 
Och en massa mat. Free food dessutom. 
Hotell mat och buffé. Som jag älskar. 
Jag älskar redan mitt nya jobb även om jag inte börjat än.
Och 5 dagar i Stockholm, det är ju inte fy skam det heller!?
25-15 augusti - allt betalt! 
Snacka om att vara generös mot sina anställda!
 
Nespresso. I love you.
Från botten av mitt hjärta
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhhhh, jag vill också jobba på Nespresso :)

2012-06-29 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0