Spontanious...

Ja ibland gäller det att göra spontana saker och absolut inte tänka efter.
Men ibland frågar jag mig själv vad fasiken jag sysslar med.
Men, man lever bara en gång och jag ångrar ingenting....
MAN SKA ALDRIG ÅNGRA SIG!
Ju mer överraskad jag blir utav livet, dessto roligare.
Man känner att man lever och man kan testa sina gränser.
Men det gäller bara att ha den där balansen.
BALANSEN är nog det viktigaste i livet när det kommer till ALLT.
Utan den är du FUCKED!
Jag är den som aldrig förväntar mig någonting och därför blir allting en suprise!
Det är väl så livet ska vara...?
Jag blir hellre överraskad på ett bra sätt än att bli besviken.
Igår, från att sitta själv hemma så hamnade jag på en Bob Hund konsert
med väldigt trevligt sällskap. Det blev en lång natt och morgon.
Idag vaknade jag klarvaken 07.00... somnade om och vakna igen 09.00 ca.
Rastlös så in i helvete. Framåt förmiddagen.... efter kl 12 blev jag seg.
Sen tränade jag ett caveman pass och efter det så kom det som en bomb.
BAM. Bakis? Hur i helvete? Klockan 17... WHAT?
Bakis efter 3 öl. Ja, man får väl skylla sig själv dårå?
Inte för att jag tyckte att jag blev full dock.
Så kvällen har bestått utav SOFFA, PIZZA OCH FAMILY GUY.
Nu ska jag installera min nya tv som jag köpte igår.
Väldigt spontant också. Men min tv var kaputt.
Vi ses och hörs. Nu kom Jonas hem så.
Peace Peace Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0