Man

När man väl har fått erfara att få vara tillsammans med en riktig man så är det svårt att gå tillbaka till att dejta någon som inte har det där sinnet!
Den respekten och den där hyffsen som dagens killar inte ens vet vad det är!

Jag har fått erfara två män i mitt liv!
Med andra ord, de har varit stabila människor som även gjort mig själv mer stabil och stadig som människa!
Enkelt.

En av dom hade jag inget förhållande med, då jag var rätt ostabil och det var innan min långa resa, på väg "att hitta mig själv". Men den andre hade jag!
Båda har satt bra erfarenhet hos mig själv.

Svårt att kontra!
Även om alla gillar att ligga så finns det något så mycket mer, så mycket större än det! Så mycket intressantare!

Vart fan är alla MÄN idag?!
Det e ju helt sjukt det här!
Despo människor. Gah!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men ellerhur! Inte för att jag letar efter en man, har redan den bästa, men jag har ju vänner som försöker. Nästan alla potentiella visar sig vara nästan 5 år yngre än de själva, alkoholister eller SDare. Vad är problemet? Jag undrar om det inte är Sverige...

2012-06-16 @ 16:44:40
URL: http://miasdailyboredom.com
Postat av: Juliana Maxime Ardenius

W 2 the ord!

2012-06-17 @ 01:58:45
URL: http://julianamaxime.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0