Fina kompisen.

Jag har sagt det förr men jag säger det igen.
Jag är så jävla tacksam över att jag har Jonas som inneboende.
Mest tacksam över att han är så snäll och generös och omtänksam.
Små gester betyder enormt mycket för mig.
Bara att gå och köpa en choklad bit till mig betyder jätte mycket.
Inte många som ens vet vilket en av mina favorit choklad är,
men så klart vet han och går och köper det!
Fina Jonas.
 
Eller som My säger: FEEEEEDER!
 
Nä, men  jag vet faktiskt ingen annan som ställer upp så mycket ekonomiskt 
som nästan ALDRIG har pengar, men kan han så gör han det!
Vi är två fattiglappar som ställer upp för varandra.
Han är MER min familj än någon annan någonsin har varit.
Och jag vet inte vad jag hade gjort utan honom faktiskt.
Så, därför uppskattar jag honom ännu mer nu när han bor här.
Vi hjälper varandra på olika sätt och jag är så tacksam över att ha honom i mitt liv.
Även om jag brukar väcka honom när han sover.
Björnen.
 
I morse låg där en plastpåse på bordet.
Med två bullar i. Och en lapp där det stod: LEE BI.
Omtänksamt att ha lite frulle till mig också.
Tack för bullarna! :)
 
Eller.... FEEEEEDER?  HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0