Maxie

 
 
 
 
Den här söta hunden har jag passat i några dagar då Leif (min mammas ex)
Dåvarande styvpappa ... och fortfarande en i "familjen" enligt mig själv,
skulle till Stockholm med min lillasyster Sara och hennes kompis Yasmine.
 
Med tanke på att lillebror Johannes är i Sarajevo
och hänger med sina polare på semester, så fanns ingen hundvakt.
Och lilla jag fick ta hand om denna här LILLA hunden.
Ja liten och liten, han e STOR som en bjässe men är mesig som en liten mus.
 
Men söt är han och knäpp också! :D
Och fy fan vad schäfrar hårar ner... Aldrig schäfer i framtiden!
Det blir en bordercollie eller Fralla om det ska vara en hund.
 
För sugen, ja det är jag.
Kommer inte att bli någon katt i framtiden. 
Felicia är ute och har fått ett nytt hem. Lika bra så.
Vi är djurlösa och glada!
 
Peace
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0