Lite vardags lyx!

Med tanke på att jag legat i en säng i
två dygn och har fått både nack och ryggont,
Så kände jag att jag var tvungen att shoppa!
 
Ja, jag ska egentligen ligga hemma och vila.
Men lite qualitytime med mig själv behövdes!
Och lite motion, även om det inte går fort att gå.
Och att överanstränga mig är inte bra.
 
Det blev en walk till Entré där jag hade spanat in
lite saker på New Yorker!   
Utan lycka både där, på Cubus och en massa
andra butiker så hittade jag en paljett klänning på BikBok!
Jag har alltid önskat mig en paljett klänning men aldrig fått en.
Tom. Sen när jag var liten flicka. 
Aldrig haft tanken på att köpa en heller.
Until now! Party dress here we come!
 
 
Jag har inte ätit frukost idag så jag fick sätta mig ner och vila på Mormors Bageri!
En stor bagel med salami/brie och en latte fick det bli.
Jag sitter här och väntar på Carmen, min gamla klasskompis.
Fast nu har jag suttit här väldigt länge och känner att min soffa kallar på mig. 
Och så klart kunde jag så klart inte hålla mig för att börja äta på min macka innan jag tog en bild.
 
 
Jag hittade en vacker liten ring också som matchar min nya klänning!
Kommer absolut att använda den men kanske inte en klänning man använder varje dag!
 
Kommer ha den till nyår, that's for sure!
I vinter bär det nog av till både Amsterdam för att fira nyår med fru Annica.
Och någon annanstans. Vart vet jag inte!
Jag åker nog själv!
Ekonomin börjar bli bättre nu och när
jag börjar nya jobbet blir det ännu bättre!
 
Nä nu drar jag hem, har lyxat till det tillräckligt!
Kram på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0