Gifts to and from myself!

Härom dagen så unnade jag mig att köpa en present till mig själv.
Jag tyckte att jag var värdig en present som legat på operations bordet och fått min blindtarm borttagen.
Jag fick lämna tillbaka min paljett klänning (som var alldeles för kort)
så jag bytte ut den mot ett halsband istället.
Och det talade till mig när jag såg det.
Det skrek mitt namn: Leeeeeee, Leeeeeeee, Leeeeeee!
 
 
Den blåa stenen är det blåa chakrat. Hals chakrat.
Du kunde välja på de andra chakra färgerna också men blå är min färg.
Jag är super nöjd med mitt nya silver halsband :)
 
Igår var jag och Marcello ute en stund på stranden.
Vi strosade omkring i vattnet och lekte lite.
Det blev lite Yoga poses från oss båda.
Försiktigt med magen som är nyopererad så fick jag till en liten pose iaf.
 
 
Marcello gjorde ett försök att göra sitt stående T.
Det gick sådär med balansen när han stod på en sten, men mycket nära.
 
 
Här har ni ytterligare en bild på mig, innan jag klippte mig igen.
Detta var samma dag jag klippte mig faktiskt. 
Innan Malin tog fram saxen och köttade sönder mig hahahaha...
Det var på besöket hos Sofie i Karlstad. Loved it there!
 
 
Nu är det strax dags för jobb. 
Ska sitta i receptionen idag på Form & Figur ute i Limhamn.
Utan att träna. Jag blir galen. Några dagar till sen kan jag komma igång med träningen igen.
Jag är så sprallig i mina ben. Men det är bara att bita ihop.
 
 
Love to you all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0