Before and after

Det är alltid så många som fotograferar sin mat idag.
Även jag. Så därför tänkte jag bjuda på en för och efterbild idag.
Just dom där efter bilderna tycker jag är lite roligare än före bilderna.
 
Mest för att alla alltid lägger upp maten sjukt prydligt för att ta en bild.
Jag bryr mig inte så mycket,
den ska bara ner i magen och komma ut som något annat.
Jag brukar ju tom. hinna äta av maten innan jag tar en bild.
Inte så många mat bilder här i bloggen, mest på facebook och instagram.
 
 
FÖRE
 
 
EFTER.
 
Bilden är i från frukost buffén på båten. I från messen.
Gillar inte lös kokta ägg. Så jag fick ta 3 ägg och se vilka som var bäst kokta.
 
Man kanske borde börja med det?
Att lägga upp nyttiga recept eller bara inspiration på mat?
Nja, fast det är så många som gör det...
 
Jag gav ut Protein pannkaks recept på gymmet i går.
Dom gick som smör. 
Och jag har ändå inte smakat dom själv.
Men "the ladies" tyckte nog att det var en hit ;) Tjoho
 
Nu ska jag röra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0