Mobilt bredband....

Jag har suttit här och blivit irriterad på mitt mobila bredband av ingen anledning alls.
Jo för det första för att det inte fungerar (ingen sändning hos 3, ever)
Tills jag skrev ut detta på facebook och Majas bror Vigge skrev att om man
har en Iphone så kan du ju surfa med ditt mobila bredband från telefonen till datorn.
JAHAAA??? Teknikens under och jag.
Hej yxskaft...
Så, enklare än såhär var det inte (för er som vill göra samma sak)
Iphone4: --->Inställningar--->Internetdelning--->på.
Du kan ansluta via usb,wi-fi eller bluetooth.
Wi-Fi är nog lättast... välj ett lösenord och klicka sen på Wi-fi på datorn och VIOLA!
Internet på datorn...
Alltså, ibland är man allt lite blond.
Jag tror jag kan göra en JÄVLA massa med min Macbook och Iphone som jag inte har en jävla susning om.
Jaja, det kommer väl... teknikens under som sagt.
Kul, men vad fasiken gör vi den dagen då all elektrisitet slås ut?
Ja just det ja, vad fan gör vi dååååå??
Sug på den karamellen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0