Fredrik Paulun

Jag har fastnat för Fredrik Paulun.
Jag har tom gått och blvit vän med honom på facebook.
Nä, jag stalkar ingen. Jag är precis som 1800 andra personer haha.
Han har sjukt mycket bra tips och råd kring mat och hälsa.
Han skriver det på ett sätt som är väldigt enkelt och förstående.
Fast det jag gillar mest är att han är detaljerad.
Han beskriver allt i detalj, allt från näringslära, innehåll, vare sig det är fett eller vitaminer.
Tips om vad som passar till vad, och vad man ska undvika och VARFÖR!
Jag gillar det. Jag är inte den som ligger och läser 30 böcker på en kväll.
Det händer sällan, men när det är något som verkligen GÅR att läsa och är intressant,
då jävlar läser jag satan i gatan!
Nya boken LCHQ ska vara så att LCHF kan slänga sig i väggen! :)
Den kanske man borde införskaffa.
Det kanske är något att börja med istället? ;)
Jag skrev ett inlägg till Fredrik.
Jag fick ett snabbt svar faktiskt där han tackade för dom värmande orden! :)
Även jag kan göra en kändis glad! tihi... (om man nu ska kalla honom för kändis?)
Ja, jag måste nog hylla honom lite för det är sådana personer som behövs.
Han är en bra förebild OCH han har sina egna mat produkter!!!
Bara väntar på att alla restauranger ska få en ny kick och börja med
lite nyttigare och bättre mat när man är ute.
Jag är så trött på mackor/pasta/sallad när man går ut och äter ....
ALL HEIL FREDRIK!
Kolla gärna mer på http://www.paulun.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0