Det är min tur nu, vinden har vänt!

Här sitter jag, klarvaken kl 08.00 och alldeles förvirrad i skallen.
Det händet alldeles för mycket just nu.
Jag vill bara få flytten avklarad så vi kan flytta nu så jag kan få det ur världen
och "move on to the next project".
Som jag sagt förr så har jag haft lite resångest,
vilket har resulterat att jag har tittat efter jobb utomlands.
Jag är inte så aktiv på AMS sida utan hittar lite varstans själv.
Vill ju för det mesta göra min utbildning först.
Men, härom dagen när jag satt på Coffeepoint och lekte viktig med min dator
(som alla andra där inne) så var jag inne på AMS sida .... Av en slump?...
Och hittade en länk om 3 olika jobb på olika hotell i Spanien.
Observera vad jag sagt tidigare... Det finns ingen slump... allt har sin mening!
Jobben som fanns var entertainer, barnunderhållare och sportinstruktör.
Jag sökte allihopa. För jag hade velat göra allt, speciellt instruktör jobbet.
Skickade in det i fredags och fick svar i natt.
Jag är kallad till intervju!!! :D
På min intervju ska jag ha oömma kläder på mig för jag ska dansa för dom.
WHAAAAAAT? Jaja, dom kommer ju få sig en show kan jag lova :D hahahaha...
Måste erkänna att jag är lite nervös så nu ska jag bara ta och peppa mitt
självförtroende till max innan jag ska dit.
Jag tror på att jag hamnar i Spanien i slutändan i vilket fall som helst.
Jag tittar på mina flyttkartonger, tittar ut igenom fönstret och kylan och bara hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0