End of the world

I morse fick jag frågan:

Om världen verkligen går under 21/12 2012, vad skulle du göra då?

Nu vet jag ju om att jorden inte kommer till att gå under,

så tanken har faktiskt inte slagit mig.

Och vad som egentligen kommer till att hända 21/12 är en annan femma.

Det är inte the end, it's the new beginning :)

 

Men tanken var fortfarande där. Vad skulle man gjort?

Jag skulle bokat om min resa direkt och lämnat Sverige pang boom.

Jag skulle åkt direkt till Asien och gjort det jag väntat så länge på att göra.

Sen skulle jag ha gjort allt annat som skrämmer mig (på ett bra sätt).

Jag hade börjat leva lite mer.

Och med det menar jag att göra sånt som man inte haft råd med.

(Allt som kostar) Jag hade velat se alla fina platser på jorden som är värda att se.

Sen hade jag nog bara velat haft det lugnt och fint runt omkring i naturen, 

självklart med en fin själ brevid mig.

Kärlek, det är det enda som hade behövts.

Har man det, då klarar man sig. 

 

VAD HADE DU GJORT?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0