Doctor ouch...

Ja då är det dags för mig att bli lite så där privat...
 
Ja då har man varit hos farbror doktorn i dag.
Det tog mig 20 min inne på sjukhus området att hitta rätt.
Jag gick vilse och hittade inte rätt nr. Malmö sjukhus område. Vaffan.
 
Kom äntligen till kirurg mottagningen. 
Ja det är magen som spökar och har gjort det snart i ett år.
Hittar fortfarande inget fel.
 
Och vad händer? 
Ja, det doktorn gör (och jag tror han njuter utav att göra det också)
är att stoppa ett finger upp i röven på mig. 
Nämen, hello stranger... Tack för den!
 
Jag får däremot hem lite tester jag ska göra och får en remiss till gastroskopi.
Finally lite process... Och jag ska försöka få en tid innan januari.
Lite jobbigt om jag måste vänta tills jag kommer tillbaka. Igen.
 
Nästa läkarbesök bestod utav gynekologen.
En läkarstudent var med, så mitt besök blev gratis. 
Helt ok för mig :)
 
Ja, och mycket riktigt... min spiral. 
HELT SNE. Thank god att man inte tagit några risker, igen.
Så det kan ha varit den som legat och tryckt på min mage en tid.
Så, swoosh, den drog hon ut pang boom. 
JAG DÖÖÖÖÖR av smärta och en ny ska sättas in på torsdag.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte....
 
Seriöst. JAG VILL INTE!
 
Ge mig knark, me mig några shots tequila, ge mig what ever.
Allt för att inte känna den smärtan. 
Känslan av att föda en unge. Nä, fy fan alltså.
Det är nu jag önskar att jag var en MAN!
 
Och då är inte det värsta att ta ut den, bara att sätta in den.
Jag vill inte vara med om den känslan. Har ändå haft 2 st nu.
Men... vad gör man inte när man inte är nunna...
 
Nu är det dags för Yoga :)
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0