Stora stygga vargen!

2008 drar jag tillbaka tiden till.
Jämför jag mig med hur jag var då och är nu så är det en extrem skillnad
(mest i psyket och mognaden).
Men innan jag drog till Mexico och "hittade mig själv" så träffade jag en man. Det slutade tyvärr inte så bra ned tanke på att jag inte var så stabil som jag trodde att jag var!
Den första mannen som verkligen var en man och kändes stabil.
Jag har träffat väldigt få människor som man fått en sån kontakt med.
Vi kallar honom den stora stygga vargen, för det var exakt vad jag gjorde då med. Haha.
Sjukt att jag gjorde det faktiskt! :)
Jag måste erkänna att jag tänker väldigt ofta på honom.
Inte för att jag har ett intresse,
utan mer för att han fick mig till att må lite bättre och automatiskt så fick han en stor plats i mitt hjärta.
Det var en väldigt väldigt kort period i mitt liv, men nog den mest intensivaste!
Jag ramlade ner från hans soffa och föll pladask. Men jag fucka upp det!
En av de bästa män jag stött på hittills. Varför gömmer dom sig så väl?
Borde finnas fler av dom!

Men den stora stygga vargen kommer jag alltid att minnas!
Jag är bara nyfiken på han ser ut i dag och hur han mår. Undra om jag hade känt igen honom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0