Nespresso Malmö...What else...

Sista tiden har varit dåligt med mina vänner runt omkring.
Det gör lite ont att inte ha den kärleken brevid mig när jag vill det.
Jonas och jag har typ jobbat om varandra,
och han är mer eller mindre den enda jag har träffat när jag väl har träffat någon.
Det har däremot varit många nya människor i min närhet sista veckorna.
Mina nya kollegor dvs.
 
Det har varit många intryck, många känslor, mycket information.
Och vi har varit trötta efter långa utbildningsdagar. Mest mentalt för min del.
Saknaden av vännerna blir större, och saknade av regelbunden träning.
 
Min kropp mår verkligen inte bra av att bara sitta ner i timmar eller bara stå i timmar.
Jag blir alldeles rastlös i kropp och själ. 
Och många dagar har man varit lat efter jobb.
Har kört på nu i några dagar och joggat lite i alla fall... Det är alltid nått.
Men träningen och friskvården är det jag brinner för,
det är ingen som kan ta det i från mig.
 
Service yrket är alltid service yrket, men detta måste jag säga är BRA service.
Det kommer till att vara en erfarenhet bara att ha byggt upp en butik,
varit med från grunden och fått erfara så bra utbildning
och expertis som jag fått de senaste veckorna.
Min hjärna behövdes verkligen sättas "IGÅNG" lite igen. 
 
Har saknat att vara lite "sysselsatt".
Den har varit lite seg på senaste men den ska bara
trimmas till lite till så man klarar ett heltids jobb.
Det är nog min största utmaning... Heltid. 
Sen är jag fit for fight igen. 
Men jag kan inte förstå hur man ska hinna med allt annat?
 
Det är mycket nu i början... Men det lägger väl sig ganska så snart hoppas jag.
Det är inte lång tid kvar tills öppningen nu. 
 
Det ska bli såååååå kul! WE'RE GONNA ROCK! :)
 
Så, för alla er kaffe älskare... eller ska jag säga Nespresso älskare?
Vi ses i butiken över en kopp kaffe, hoppas jag på! :)
Varmt välkomna.
 
Skomakaregatan hittar ni oss på. Brevid Mando & Gossip. 
Gamla Naturkompaniet. 
 
Vi ses där! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0