Jag har checkat in på bloggen nu....så ni vet....

Jag har haft riktigt härliga dagar tillsammans med Annica ombord.
Mycket positiv energi kan jag tycka. Det behövde vi båda av varandra också tror jag!
Vi har tittat på (observera) en HALV film. Grease movie night i biografen,
Men vi fick ont i rygg o ben så vi gick o la oss istället. Ja, kärringar vi e... Haha...
Sen har vi cyklat i Köpenhamn och ätit crepes. mums!!
Galen Annica!
Sophie,Annica och Chilie med godis, läsk och täcken. Redo för film!

Hängt inne på kontoret en del med frugan också.
Har även fått tränat en del, vilket e bra när man e ombord på denna båten då man
annars kan välja att svulla sönder sig i matsalen eller köpa en massa massa godis som alla andra!
Jag har väl kombinerat och balanserat rätt bra (förutom första kvällen).
Ikväll är det pannkakor och glass så jag ska upp i gymmet snart och träna en stund
innan det är dags för att bege sig ner till matsalen igen haha.
Sista kvällen ombord sen är det dags att packa ihop och bege sig hem igen.
Har faktiskt varit rätt kul denna omgång, förutom att jag inte kunnat hänga hos Michelle.
(Hon har gått i mottörnen)
Det jag tyckt varit roligast ombord har faktiskt varit att jag fick klä ut mig till papegojjan Jack
och gå runt i restaurangen och krama en massa barn, bli fotograferad och lattjat lite med passagerarna.
Ska nog göra om det idag igen om ingen bokar in sig för massage!
Sjukt svettigt med en sån stor kostym på sig, men dunder kul :)
Jag hade kunnat göra det varje dag om det så skulle vara....
Det regnar i Oslo idag, men det är tydligen 25 grader hemma i Malmö. Är det inte orättvist?
För er som är bloggläsare måste jag nog säga att jag är mer utav en ”facebook blogger”
eller vad man ska kalla det... Det är ju där det händer...(?)
Allt läggs upp dit. Bilder, statusar etc.
Ja, det känns lite jobbigt nästan att skriva blogg ibland....
Typ "hej, jag har rosa naglar idag"... ytligt....?
Jag har mycket jag vill skriva, jag kan sitta och bli sentimental och skriva
massa flummiga saker som hälften av folket som läser det förstår sig på.
Men varför egentligen?
Ja, för min egen del förvisso, som en dagbok.
Men då kan jag ju lika gärna skriva dagbok om jag inte vill ha frågor o kritik?
Njä, då kan jag hellre lägga upp lite bilder på facebook om vad jag äter, vad jag gör etc etc.
Och hålla mig till "gränserna" ... vart dom nu går. Och LÄSA mer istället om flummiga saker än att skriva.
Snart börjar väl folk ta foto på sig själv när dom sitter på toaletten och skriver och
informerar världen att dom sitter på toan..... Ja, vad ska man säga...?
I could not care less!? Men, det är väl så det är? Dit vi är på väg?
Jag vet en sak som är säker i alla fall. Jag är inte på väg dit!
Men jag kan anpassa mig till mycket, många gånger.
Visst tycker jag att det är kul att lägga upp bilder, mestadelen för att det är roligt med minnen.
Som jag kan titta tillbaka på ibland, njuta av och rewinda i mitt huvud.
Sitta o titta på gamla goda tiden när man festade en del och minnas när man gjorde si och gjorde så.
Men dom tiderna är förbi. För oss alla tror jag (?)
Facebook har ju uppdaterat med att man ser sitt status från 2009
och 2010 samma dag som man skriver nytt status.
Vissa dagar kan man minnas som igår, när man ser vad man skrivit....
Ett år (eller två) går jääääkligt snabbt när man börjar bli gammal.
Men dom där ”CHECK IN” …. Dom irriterar mig bara lite. Jag vill inte veta om någon är på väg till Etagé,
eller om någon fikar på stan. Hade jag varit en stalker, hade detta varit det bästa som uppfunnits på länge.
Vad hände med PRIVATLIV? Det finns tydligen inte längre?
Man ska synas överallt och ingenstans... WHY?
Vissa vänner säger att de måste visa andra att de faktiskt har ett liv. LIV?
Är det ett liv att man orkar bry sig om att andra ska oroa sig över att du inte har ett liv?
Jag tror de har fullt upp med sina egna liv.
Orka bry sig om vart folk sitter och gör en onsdag klockan 15? VA?
Nä, kalla mig konstig kanske men jag förstår mig inte på det...
Är det bara jag som är EGO och faktiskt inte alls bryr mig?
Men sen och andra sidan... Kul för dom!
Bloggen börjar bli dryg då det tar 304543 år att ladda upp en bild.
Jag tror jag fortsätter med min facebook. Och ja, för er som inte har mig på facebook - SYND FÖR ER!!! MOUHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Propp

Det är ju bara de riktigt COOLA check ins som gäller. Typ flygplatser, hotell, andra länder, osv. Check ins är för att skryyyyyyyta! Bajs.

2011-09-05 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0