This love....

Livet är inte lätt alltid. Och det är inte meningen till att det ska vara det. Det är bara att gilla läget, hur svårt det än är. Men när det kommer till kärlek så önskar jag att det var lite enklare bara. Men det är faktiskt inte enklare än att bita i det sura äpplet och acceptera läget. Lättare sagt än gjort, men jag vet att det kommer till att bli bra. Allting har sin mening, det vet jag. Ibland gör det bara ont. Ont i hjärtat. Ont så att det läcker tårar ned för min kind. Jag börjar bli uttorkad vid det här laget. Jag har försökt ignorera tankarna hela tiden, och jag kan fortsätta att göra det om jag vill, och då kan allting vara bra, lika bra som det alltid varit men då kommer jag inte till att få det jag vill i mitt liv. Eller det jag åtminstone strävar mot. Så jag har varit fullt medveten om allt från första början. Mina känslor kommer alltid vara samma för dig. Älskar dig från botten av mitt hjärta! Jag kommer alltid att vara din vän.

Kommentarer
Postat av: sofia

Har det tagit slut med din kille? tråkigt isåfall.

2011-10-19 @ 09:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0