Rensar ut lite nu...

Jag förstår inte varför vissa människor är rädda för mig! Jag är inte aggressiv. Jag bits inte. Det enda jag faktiskt skulle behöva ibland är lite uppskattning, lite kärlek och kanske bara en kram? Folk kan säga att jag har attityd men då känner ni inte mig och då ger ni upp alldeles för lätt och då visar du ju att du inte är villig till att ens försöka vara min vän! Tro mig, jag har massor med olika vänner och ska jag vara ärlig så behöver jag inte fler som inte har något att tillföra hos mug! Jag ÄR inte en människa med attityd, i alla fall inte medvetet! Jag har haft, förr! När det kommer tillbaka är det oftast en obalans och behöver kanske bara en stöttepelare för att inte ramla. Blir det för tungt för dig får du gå din väg, men gör det då igenom att vara ärlig och rakt på sak utan att smita undan! Jag vet att folk har svårt för min ärlighet, att det jan svida ibland och att jag kan vara irriterande. Jag säger inte att jag är bäst! Men så vitt jag vet så ställer vänner upp i vått och torrt! No matter what... Fundera på den karamellen och sug lite på den! Jag har många vänner där ute som jag inte träffar så mycket men ni ska veta att ni finns ofta i mina tankar! Många! Jag själv ska ta och sålla lite bland alla igen känner jag, jag gillar inget ytligt tyvärr.... Tack o hej! Tack igen för allt ni tillfört i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0