La Fiesta!!!

Igår hade jag en överrasknings fest för Maja tillsammans med Malin o Vigge, hemma hos mig!
Maja som numera är bosatt i Fort Lauderdale, Florida USA
kom hem på semester och ska vara hemma en månad! Festen va lyckad och rolig!
Och vi lyckades överraska henne big time!!!
Men .... Jag känner mig gammal! Vuxen och tråkig...
Trött var man för att man jobbat och med tanke på att jag bara drack vatten under hela kvällen
(förutom 2 glas bål) så kände jag mig nyktrast på festen!
Jag och Malin! Och med tanke på att festen var hemma hos mig så var man mer uppmärksam....
en sak som är säker, har jag fest fler ggr så ska jag inte vara nykter!!!
Känns bara som om man festat sitt, Gammal tror jag bara...
Känner mig sympati bakis idag utan att ha druckit! Hur fan funkar det?
Schleeeden? Sovit 4 timmar och jobbat heeeeeela dagen.
Lördag idag och jag somnar snart i soffan....vaffaaaan



Vet inte riktigt hut Marcello gör sin limbo men ball var det i alla fall...
Nog det roligaste på hela festen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0