Pictures of the day!


Här kommer lite bilder från Yangtorp!



Lilla jag och en av katterna Yin & Yang på väg att bli klappad och matad.



Lite trädgård och skulpturer



Ja så här stort är templet... Eller ska jag säga templena?
Och där har vi Emilies bil också! :)
Som jag sa, ENORMT!



Meditations mattor i en av salarna. Nice.



Handmålad direkt på väggen. Sjukt vacker! En av tränings salarna.




Ja här ser ni ju hur LITET detta tempel är.
Under construction som sagt. Men ja, det e sjukligt stort!



En av dom bilderna jag är väldigt nöjd med.
Gillar Niklas kamera väldigt mycket!



Lobbyn till hotellet...

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder! :P
Ni fick ett smakprov.
Ni andra som har facebook får titta där istället! :)

Saaar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0