Lite hipp som happ....

Är det bara jag som tycker att denna bilden är lite creepy??
Nej, den är inte redigerad. Jag har bara fotograferat mig i min spegel.
Själv tycker jag att det ser ut som om mitt huvud sitter fast på metall ben!
Mitt ansikte ser lite skrämmande ut också. Men fan va bra bild ändå!

:

För det andra så har jag ont i mina armar.
Smärtan är olidlig. Kramper.
Och smärtan är i handlederna så det hjälper inte riktigt att träna fingrarna o händerna.
Det hjälper lite mer stretching och Yoga men inte tillräckligt.
Nu kan jag i alla fall sova om nätterna.
Men att hålla lederna fel, typ ett cykelstyre is pain in the ASS!

Det enda smala jag har på min kropp är typ händerna o handlederna.
Jag vet inte riktigt om detta är bra som massör.
(Glad över att någonting är smalt)
Fast frågan är... Ska man vara glad över att vara skinny... När det inte är bra?

Jag har knappt jobbat ett år och nu kan jag knappt bära en tallrik.
Här försökte jag tömma min massage-kräms burk på armen.
Dagen efter såg det ut så här... Blåmärke delux!



Sommaren 2009 när jag "var tillfälligt hemma" en period så var jag med
min kära vän My på stranden. Hon hade en underbart fin klänning på sig.
Jag köpte faktiskt samma klänning sen, men den satt inte alls lika fint på mig.
Nu är den för stor och för lång. Attans.
Jag har bestämt mig för att sy upp den och sy in den.
Får se om jag kommer ihåg hur man syr....
Ja, jag gick ju trots allt textil/design.
Ska bara rota tillbaka i skallen och se hur mina rostiga skills är!
(Kanske lite mörk bild)



Sen har vi min fina. Min fina är väldigt skäggig för tillfälligt.
Han är skägg modell för sin dotter.
En månad till, sen är det borta!
Ja, det börjar ju bli stort nu... Men han är fin hur han än ser ut tycker jag!
Vad gör man inte för sin dotter lixom!
Han är en super bra pappa (trots jag inte träffat dom)
Här ligger vi och solar på bryggan i slottsparken, vid kafféet!



Håller på att sortera en massa skit här hemma.
10 lådor med skit som jag ska sälja på loppis till helgen.
Drottningtorget. Se där.
Äntligen kanske jag kan bli av med skitet och tom. tjäna en peng!?
Har så sjukt mycket gammalt, som jag nästan glömt att jag hade.
Alltid lika kul att gå igenom. Men nu måste det VÄCK!
Jag har ju liiiiiiite kläder att bli av med trots allt.



Nä nu orkar jag inte ge er mer info om mitt liv för tillfälligt.
Jag hade helst skrivit mer tankar etc. men jag paaaaallar inte.
Så då blir det så här.. lite bilder och lite text...

ha det prima ballerina!


Kommentarer
Postat av: Propp

Hahaha bra bild!

2011-05-06 @ 09:00:52
Postat av: Märie

Dejtar du också en pappa? Pappor e bra! :)



Kram!

2011-05-06 @ 10:19:28
Postat av: Propp

Jag dejtar oxå en pappa! ;)

2011-05-06 @ 12:41:29
Postat av: lovisa

lt bra?:D

2011-05-06 @ 13:26:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt och därför behöver jag fler röster!! Tack

Röstningen avslutas 14:00 idag.

2011-05-06 @ 13:47:56
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

härliga bilder och framförallt den första var lite rolig ;)

2011-05-06 @ 14:07:04
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0