Offra din napp ung jävel...

Idag var jag ute och rastade Sam för första gången själv.
N. ligger ganska så sjuk hemma så jag erbjöd mig att valla den lille.
Och det gör jag mer än gärna för jag tycker om Sam.
Han är så rolig.

I parken såg jag ett träd.
Ett napp träd.
Ett heligt napp träd?
Barnen offrar sina nappar till detta träd.
Ett "bevis för att bli vuxnare" träd kanske?



Jag tyckte det var väldigt gulligt i alla fall.
Dagis i närheten så det kanske är nått som dagiset gör med barnen där?
Who knows?

Jag kunde i och för sig stannat och läst på lappen
när jag ändå tog en bild så hade jag fått mitt svar.
Men jag tänkte inte på det för jag hade fullt upp med Sam
som sprang runt om mig varv efter varv som en
galning med en pinne i munnen och ville ha uppmärksamhet.



Fast nu i efter hand så är Lee Lee smart att zooma in på bild nr 1
och där står det på lappen att om du hänger din napp
här så får du ett gose djur på medborgar kontoret.

Vilka mutor....HAHA!



Tattar hunden. Men han är så fin.
Och så glad och livlig alltid.
Känner oerhört mycket kärlek.
Sån kärlek man inte kan känna till annat än djur och barn.
Tror aldrig jag tyckt om en hund så mycket på länge faktiskt.
Han är smart, det är nog därför.
Saknar Astrid så fort jag ser en boxer.
Min gamla dräggel kompis. :(

Jaja. Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Propp

Lilla Astrid.. naaaw..



Nappträdet är ett hjälpmedel för föräldrar som försöker få sina barn sluta med napp.

2011-04-04 @ 14:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0