I väntan på...bättre tider...?



Godmorgon.
Ja verkligen. Godmorgon.  HAHA
Jag sitter i konferance rummet igen.
Min fina bänk i bakgrunden.
Äter nougat kräm och rullar mina tummar.
Ja, jag blev så sugen....
Befinner oss i Oslo nu.

INGA KUNDER!
Har en kund i natt.
Ja i natt. kl 00.00.
Hade kunnat ta en kl 03.00 om det skulle vara så,
bara för att få liiiiite i kassan.
Detta räcker till min tågbiljett hem typ.
Typiskt är vad det är.
Men jag är ändå glad över att få spendera tid med Annica.

Nu är det båt och brand övning.
Annica sitter själv i land inne i check-in.
Jag somnade innan men vaknade av brand larmet.
Helvete vad rädd jag blev ska jag berätta för er.

Annars så sitter jag bara och väntar på att SPA anläggningen ska öppna.
Så jag kan gå in och basta och göra mig lite ren och fin :)
Plaska lite i jacuzzin kanske?

Jaja... See you later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0