För jag drar nu...

Ja tack, äntligen. En dag kvar.
Räknar nästan timmarna. Vill bara iväg.
Vill bara andas, vara själv och lever hellre ett hårt liv än att stå och stampa här.
Ja 10 dagars Vipassana. Meditation.

Inte prata med någon under kursens gång.
Ingen dator, mobil eller annan elektronik.
Jag ser fram emot det, kommer att bli jätte svårt och jätte jobbigt,
Men just nu så är det de enda jag vill.

Och att ha ett jobb. Jag söker som en galning nu.
Pengaproblemen är ännu inte lösta. Och jag mår jätte dåligt.
Dåligare än vad jag trott.

Jag hade nog aldrig klarat mig igenom december-februari
utan en varm själ bredvid mig.
Ett stort gott hjärta och en hjälpande hand i kylan.
Tack N. Du betyder mer för mig än vad du anar!
Att ställa upp som du gjort för någon är guld värt. <3

Det är dags för mig att resa mig ur soffan.
Göra i ordning här hemma och snart får jag hjälp att
borra i mina mega hårda betongväggar som jag inte vågar borra i för
att betong borren bara smälter sönder eller bryts av på hälften.

Det krävs alltså en stor HANDY MAN med a big tool to help! ;)
Sen är hemmet klart och jag kan bege mig ifrån hemmet i 10 dagar.
Rent och ordningsamt. Skönt. Min själ slipper oroa sig över det då.
(Jag och min jevvla heminredning)

På tal om något helt annat så ska jag sätta in en spiral igen.
Tanken över det gör ont ont ont....

Jag kom hem från min resa i Asien och det första jag ville göra var att ta ut den.
Varför vet jag egentligen inte men ut skulle den.
Sätter jag nu in en ny så får den sitta där i 5 år till.
Vill jag verkligen det? Ja, det är ju bara att ta ut den annars.....
Men fan, det gör ont. Men 1 minuts smärta istället för att bli gravid?
Ja, man får väl prioritera helt enkelt.
Detta sker dock i slutet av mars så jag har tid
att glömma hur smärtan är innan det är dags igen.

Tanken var ju att jag skulle ha en p-stav eller något annat.
Men det finns inget hormon fritt idag förutom spiralen.
Och ingenting som är gratis heller. Bara spiralen.
Ja så det lutade ju åt spiralen.
P-staven kostar 1000 kr att hämta ut på apoteket.
TUSEN SPÄNN? WHAT THE ****!!!

Time to go....

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Sophie

Finns väl hormonfria p-piller? Fick jag när jag ammade.



Stället du ska till ligger i mitt landskap. Bara så du vet. ;)

2011-03-01 @ 12:21:25
Postat av: Lee

Nä tydligen inte. Fast och andra sidan så sa jag att jag uteslöt tabletter för jag inte gillar att stoppa i mig preparat längre... den tiden är förbi, äter inte ens alvedon! Men men, jasså ja då är vi i samma landskap dårå! Imorrn... Puss o hej leverkorv

2011-03-01 @ 13:24:18
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0