Be careful what you wish for

Var nöjd med allt som livet ger. Som Baloo sjunger....
Ja det stämmer verkligen den där sången.
Bra text om inte annat.

För ett tag sen önskade jag mig en sak.
När jag ser tillbaka på tiden då så var jag väl väldigt dum.
Men jag var väl dum av en anledning. För att erfara antagligen.
Jag la min önskan på hyllan, även om jag strävat efter den.

Det fanns så mycket annat som tog min tid och det gör det fortfarande.
En sak i taget och hellre baby steg i rätt riktning än att allt går käpprätt åt helvete åt fel håll.
Jag har inte tänkt på min önskan på ett tag då det dykt upp andra saker runtomkring.

Men jag vet om att ALLT MAN ÖNSKAR KAN MAN FÅ....
(Som Benjamin syrsa sjunger)

Men var försiktig med vad du önskar,
och önskar du något ska du vara specifik.
För att du verkligen får det förr eller senare,
men när eller i vilken form kan inte vara precis.

Jag fick vad jag önskat, men i helt fel tillfälle.
Och ja jag får ta smällen.
Jag får stå mitt kast. Hårt.
Hur hårt det än är så kan jag inte göra mycket mer än att tänka smart.
Även om det känns som om pajen smetas in i huvudet på mig!
Men jag är väldigt glad över att jag inte är ensam.
Att ha en axel och ett stöd känns oerhört skönt i valet jag gör.
Jag hade nog aldrig klarat det utan min fina vid min sida.
Han hade lika gärna kunnat springa sin väg fort som fan.
Men MAN som han är så står han fast vid min sida och det värmer oerhört.
Jag nästan gråter av tanken på hur fin han verkligen är.
Jag är för första gången på väldigt länge lycklig i ett förhållande.
Även om ordet förhållande kan skrämma mig fortfarande.



För övrigt är jag bara trött och utmattad.
Jag mår illa konstant. Och känner mig som en stor blobb.
Typ som denna bilden.... En blobb....
Som bara smälter ut med marken. Potatismos...
Ja, jo jag blir bara fetare och fetare känns det som.

Men ja snart är allt över och då tar jag tag i min träning ordentligt.
Nästa vecka börjar jag på Bikram Yoga. Det ska bli svettigt och gött....
Hoppas bara att jag orkar det. (i nu läget)
Framöver är det inga problem...
så fort allt skit är överstökat så kan jag fitta till mig! (ursäkta språket haha)
Mest illamåendet som tar emot med träningen.

Vaffan... BEACH 2011 snart lixom!!! COME ON!

Maja ringde innan idag. Alltid lika kul att prata med henne.
Den jäveln satt i Puerto Rico och skulle segla till Florida imorgon bitti.
Galning säger jag bara... Saknar henne!

Nä... Nu skriker min säng efter mig... Leeeeeeeeeeee....Leeeeeeeeeeee....

Sov gott allesamman. Smell you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0