Båt utflykt igen....

Ja för er som undrar varför jag skriver så sällan är
väl för att jag har många bollar i luften just nu.
För tillfälligt så sitter jag uppe i konferance rummet
på DFDS båten mellan Köpenhamn och Oslo.
Vi börjar ta oss mot Oslo om en timme.

Jag har gjort i ordning med dator, musik, massage bänk, olja & kräm och en mysig belysning.
Anslag om massage sattes upp igår kväll i messen men inga namn är på skrivna.
Tänk så får jag inte en krona under hela resan???
Fan va jobbigt läge. Här kan jag sitta under 2 dagar och vänta.
Men fan va jag kan vara slappa då. Typ ligga i jacuzzin istället haha...

Men men, det är kul ändå för jag får ju träffa frugan och jag får gratis god mat hela tiden.
(Kräng kräng)
Frugan jobbar ju, så henne träffar jag dock inte hela tiden. :(
Vi åkte tillsammans in i alla fall. Och tog en glass på vägen gjorde vi också.
(Ännu mer kräng)

Jag försöker undvika alla speglar för tillfälligt. Detta är katastrof.
Jag förstår verkligen vilken ångest många får över vikt uppgång på så kort tid.
Och hur hormoniga dom kan bli. Det är sinnes sjukt!
Men det går över, snart så... snart...

Springer bara omkring i mjukis och är osminkad hela tiden typ.
Ge mig inte mer ångest när jag träffar snygga Annica som är uppklädd och fin.
(Nädå inte alls avundsjuk och bitter)

Igår hade jag en riktigt trevlig ute kväll på puben med goda vänner.
Både jag och N. träffade Dee, Johan, 2 av deras vänner, Fegge och Kerstin.
Elin satt även några bord därifrån så vi växlade också några ord med varandra.
Riktigt trevligt med tanke på att man inte träffar dom alldeles för ofta.
Blev många timmar och slutade med en burgare på Sibylla.
(Ja, ännu mer onyttigt)

För övrigt så händer inte jätte mycket....
Är mest trött....typ hela TIDEN.

shanti out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0