Pain

Jag har en brännhet hud.
Ni vet den där brännan när man kommit från stranden?
När huden stramar så det gör ont.
Och vänder du dig på natten i sängen så känns det som ett risjärn skalar av din hud.
Så känns det.

Jag klagar inte för jag älskar faktiskt känslan även om den är jobbig.
Ja, jag gillar faktiskt smärta! (du får tolka det hur du vill)
Men så är det i alla fall....

Jag sprayar på mig ett sommar spray COCOS & LIME.
Jag doftar Hawaiian tropic sololja.
Håret är fettigt av sololjan.
Min "byx dress" sitter löst och ledigt.

Jag bara lyssnar på musiken som kommer ut ur
min handfree, medans jag spelar musik igenom mobilen.
Groove Armada. Och jag glider fram på golvet.
Så mycket njuter jag av att VARA!

Väntar på att min smulpaj ska bli klar och bara njuter av att vara
hemma för en stund och andas och vara lite själv.
Det finns faktiskt inget skönare, dom där dagarna man har med sig själv!

Guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0