La Playa!

Idag skulle jag egentligen träffat Lina och hänga lite på stranden.
Istället blev det ändrade planer och jag begav mig ner själv ändå.
Messade runt lite och jag fick besök av Malin,
som jag för övrigt inte har träffat på sådär 4 månader typ.




Vid det laget hade jag redan legat i solen nästan 2 timmar.
Ligger en stund till och sen tar jag årets första dopp.
Det var faktiskt skönt, burrade till lite men så jäkla farligt var det inte!
Nu började huden att skrynkla sig och jag var rödare än en kräfta.

Det gör rätt ont nu. Men det är skönt samtidigt.
Jag gillar den sortens smärta. Och att man är varm!
Jag är KOK HET! ;)
Och jag ska till stranden imorgon också med Jan.
Ja, det e lika bra att pressa så gott man kan nu när solen är framme.
Man vet aldrig när den försvinner!
(Jävla svenneväder)

Igår satt jag bara och fikade i 3 timmar tillsammans med My på Davidshall.
Och då såg min näsa ut så här efteråt.
VACKRA RÖDA NÄSA! (Markant pga solbrillor hahaha)



Efter en stund så cyklade vi till Stapelbäddsparken
och jag fick äntligen tag på Jack och inlinesen!
Blev lite nervös för de såg små ut och storleken var 36,5....
Jag har 39! Men de passade... Lucky me!

Vi skildes åt och jag cyklade och hälsade på Ludde
på hans jobb och slängde i mig lite sushi!
Jag vill nog jobba på hans jobb... Gratis sushi varje dag, tänk er!
Oooohhhh... Mmmmmm...
Jo men jag har gjort det en gång förut, så varför inte igen?
ME LOVE SUSHI! :)

Och nu är jag hemma. Detta var min dag!
Fruktsalladen är hackad och frågan om man ska ta sig ut i solen igen eller inte är frågan...
Känner mig rätt mör just nu...

Ja, mer än så här vettiga saker får ni inte ur mig idag tyvärr.
Inget roligt att komma med.

Jo, jag är rikare kan jag väl berätta... Det känns helt ok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0