Balkong aktivitet!

Ja med tanke på min arbetslösa tid jag har över
måste jag aktivera och hitta på något jag VERKLIGEN gillar.
Och vad är det mån tro?
Jo, att vara kreativ!!!

I detta fallet så har jag pimpat min balkong helt själv.
Från grå och tråkig till färgglad och fin :)



Taddaaaaa....Myshörna!



Varför vill man ha en grå smutsig plåt vägg
när man kan ha en fin blommig vaxduk som kreation?
Och med fina färgglada lampor runt om??
Hittade dessa fina lampor idag på Clas Ohlson.
Underbart... Det satte pricken över i:et och balkongen är nu fulländad!



NIGHT TIME! :D
Party is ooooon... haha...



Och här har vi andra sidan av balkongen!
Märks det att jag tycker om uteplatser?
Jag vill inte bo i stan, jag vill ha en TOMT!

JAG ÄR SJUKT NÖJD MED MIN BALKONG NU I ALLA FALL...
NU FÅR VI SE VART NÄSTA PROJEKT BÄR MIG!!!! :D

smell yaaaa'll laaater!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0