Storstädning

2 ggr i veckan brukar jag ställa upp på KARMA YOGA.
Karma Yoga innebär att du hjälper Bikram Yoga i Malmö att städa i 2 timmar.
I gengäld så får jag 2 st gratis klasser. Win Win situation.
Med tanke på att jag är mitt i mellan med att köpa ett månadskort,
med tanke på semester etc så passar detta mig perfekt..
Städningen är sjukt grundlig och jag tror aldrig att jag städat så hemma hos mig själv i hela mitt liv.
Varje gång jag gör det så får jag lite små ångest över att min
städsvabb och hink har stått i badrummet i ca 2-3 månader nu.
ENBART för att jag SKA göra det, men aldrig gör det ändå!
Jag har tänk att jag ska ha eucalyptusolja och tee tree olja att blanda i vattnet så det luktar fräsht.
Så idag har jag varit och handlat det. Sjukt nice doft i lägenheten, så det är bara att börja.
Och för övrigt är lägenheten sjukt städad kan jag tycka men golvet har fortfarande inte blivit gjort....
Köket ska vi inte snacka om så grisit golvet är. Fläckar av kaffe och mat överallt...
Hade Siv varit här så hade hon svimmat direkt hahahaa..
Men nu har jag kommit från Yogan idag och känner att jag är i STÄDMODE
fortfarande så det kanske är lika bra att hålla igång medans jag kan
och att det regnar ute idag gör det lite bättre för mig också.
Sen ska dessutom David och Deana låna min lägenhet i en vecka då hon är på besök.
Och det är under veckan jag är ute på havet ändå så det gör ju inte så mycket.
Huvudsaken är att det är städat! :)
Tjoflöjt... Ha det fint, Om shanti shanti shanti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0