Pärlan...

Ja då var man ombord igen.
Oerhört skönt att lämna Malmö för en kort stund.
Och så underbart att få träffa Annica igen. (Alltid lika kul)
Men det känns som om det finns många saker hemma som jag lämnat just nu.
För det första så har ju Niklas semester 3 veckor och då är det ju klart att jag vill vara hemma.
För det andra så är inga kunder inbokade under min resa.
Känns som om jag rullar tummarna bara. Fast ändå inte.
När Jonas ringde mig för en timme sedan och sa att han var i Malmö så vill jag ABSOLUT hem nu ju.
Jonas, min käre vän. Jag har inte sett honom sen januari månad.
Sen har jag massage kunder hemma som faktiskt behöver mig.
Och nästa vecka är det Yoga och utflykt och sen bär det av på semester!
Så, hur kul det än har varit att vara här och hälsat på Annica, kommit bort i från Malmö -
Så vill jag faktiskt hem!

Jag har mycket att planera i mitt huvud!
Det krävs tid och mycket tänk på vad jag ska välja som blir rätt....
So, until then... SO LONG SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0